torsdag, februari 19, 2009

Tour of California

Gångna natt lyckades jag äntligen med inspelningen tack vare att jag även spelade in programmet efteråt. Tur det eftersom sändningen i vanlig ordning drog över rejält. Cavendish vann, det vet ni säkert alla och jag tänker inte tala mer om det. Han är grym helt enkelt.

Produktionen är dock under all kritik. Man vet inte hur långt det är kvar. Uppgifterna om tidsgap är högst tvetydiga och slutligen så var kamerorna vid målet placerade så att det var stört omöjligt att få en uppfattning om vem som var vem i spurten. Vi är ju inte alla Roberto Vacchi som känner igen dem på armbågsföringen eller knävinkeln så i alla fall jag behöver lite bättre bilder.

Ikväll byter jag finkultur (cykel) mot annan finkultur och går på Dramaten. Fiiint skall det vara.

Inga kommentarer: