fredag, februari 20, 2009

I förhållande till vad?


Det ser lite spännande ut va? 20% lättare, fast sedan när man ser att det är extra komfort så kan bli lite betänksam.


Lägg märke till att den kungliga gelen bäddar för maximal komfort. Sadeln är kanske 20% lättare än förut, men fortfarande tyngre än en hel kolfiberram. Fast det är klart. Den är billigare än den här som hade varit så fin på min cykel.


Hur som helst hade där Selle Royal Premiumsadeln inte hamnat på någon av mina cyklar om jag så hade fått den kastad efter mig.

____________________________________________________________________________
Förtydligande - Efter att ha läst kommentar no 1 inser jag bestört att någon har misstolkat min mening. Hur det nu kan ha gått till. Även om jag skulle ha skrivit lite luddigt finns det väl ingen som kan tro att jag skulle välja det svarta mastodonteländet framför den vita, smäckra skapelsen. Väl?

"Selle Italia SLR Kit Carbonio Flow är en sadel som jag trivs alldeles utmärkt med, så utmärkt att jag gärna vill ha en vit också (som hade passat alldeles utmärkt till min cykel likaväl som till min fysik). Det är den där dunderklumpen som jag inte vill ha.

Behöver jag verkligen förtydliga det?
"

2 kommentarer:

Anonym sa...

VAD är det för fel på Sele Italia nu då?

Anette Kiss sa...

Selle Italia SLR Kit Carbonio Flow är en sadel som jag trivs alldeles utmärkt med, så utmärkt att jag gärna vill ha en vit också (som hade passat alldeles utmärkt till min cykel likaväl som till min fysik). Det är den där dunderklumpen som jag inte vill ha.

Behöver jag verkligen förtydliga det?