torsdag, februari 26, 2009

Snyggast i klungan

Tänker Crescendo Velo vara även 2009. Därför har vi tagit fram en ny byxa samt en överdragsjacka. Även om vi inte är mycket för det här med att vara praktiska så var vi det den här gången. En vit jacka hade varit smutt värre, men svart oändligt mycket mer praktiskt under blöta vårpass. Se och njut.

Nej, det är texten som blivit fetare, inte mina lår

Reflexer - säkerheten först. Eller inte.

Svart panel på rumpan är mer praktiskt, och uppskattat av träningskamraterna

10 kommentarer:

Johan sa...

Snyggast i klungan!!! Hmm det ska vi bli två om ;-)

Anonym sa...

Trevlig bloggsida, att man inte hittat hit förut?! och mycket snygga kläder! En vit överdel hade kanske varit strået vassare men det här med smutshantering blir då väldigt jobbigt

Anonym sa...

Alltså - är inte byxbenen lite långa...

Anonym sa...

Firren: Tävlingströjan är vit. Kolla:
http://3.bp.blogspot.com/_-wg40zPkbNY/SZgquTZjnPI/AAAAAAAAKak/HlHR96b8mkg/s1600-h/bos%C3%B6n.jpg
Snyggt så det förslår!

Christian sa...

Såja mycket bättre! snyggt

Anonym sa...

Kanonsnyggt! Fast... Är inte knickersbyxorna lite för korta? ;-)

Jesper Sundewall sa...

Fan, när skall man lära sig att cyklister ser allt direkt. Okej - jag har korta ben, det är en del av förklaringen. Sen kanske jag inte hade dragit upp brallorna ordentligt. Oavsett förklaring finns det ingen ursäkt,men jag hoppas ni förlåter mig...

Anonym sa...

Hmm... Ok, det får gå för den här gången, men jag (och antagligen många med mig) ser helst att misstaget inte upprepar sig. Ingen är ju trots allt felfri ;-). Stiliga kläder måste bäras med stil...

Anonym sa...

Du borde inte ha kört med så tunga vikter i Gymmet, och så borde du ha stretchat - då får man långa slanka muskler.

Anonym sa...

Det blir patetiskt när man börjar skylla på korta ben, att man inte dragit upp byxorna ordentligt etc. Säg som det är istället - du vill efterlikna en viss Lance...!?

Martin