måndag, februari 02, 2009

Effekt av långvarig vila

På onsdag är det dags att få svart på vitt hur mycket min form har förfallit. Under Hedersmuppen Christians övervakning ska jag genomföra ett laktat- o syreypptagningstest. Jag hoppas att mina resultat inte ska vara alltför nedslående, men det är kanske att vara optimistisk i överkant. Om inte annat så blir det spännade att se hur utvecklingskurvan ser ut sedan fram till sommaren, då jag har för avsikt att träna sjukt hårt i vår. Min motivationsnivå ligger rätt högt just nu. Känner mig till och med lite stressad över att måsta ta det lite lugnt nu de sista dagarna innan testet. Jag vill ju bara köra som fan varje dag.

Återkommer eventuellt med vissa resultat. De som inte är alltför pinsamt dåliga då alltså!

2 kommentarer:

Anette Kiss sa...

Ja vi vet ju att du antagligen kommer att ha en bättre återhämtningsförmåga än en annan träningsgris i släkten din ;-)

Anonym sa...

Och.......? ;-)
Hoppas d gick bra!
/nicke nyfiken