tisdag, april 21, 2009

Jävlar i min blindtarm

Intervaller med ECI i Farstakrossen ikväll. Upplägget var enkelt: 20 varv, dra ett varv kvar. Skall det tryckas på så gör man det på platten i motvinden.

Det var lite olika drag i benen på oss som var med - och jag var inte starkast. Folk flög av till höger och vänster och så också jag efter varv 12 då dagens starke man hade dragit i vansinnestempo. Några varvs rull i all ensamhet blev det å sen på't igen. Vi avslutade med en spurt och den vann jag inte heller.

Grymt bra uppladdning inför i morgon. Då tävlas det på samma bana. Det blir max 30 minuter + 1 varv. Alltså hälften så länge som idag ungefär. Piece of cake.

PS. Pluspoäng till den som vet från vilken låt rubriken på detta inlägg kommer. Utan att googla det.

5 kommentarer:

mo sa...

Kan man veta något utan att googla det?

Jonas Sundewall sa...

"Evelina" med Björn Afzelius!
Katchiing!

mo sa...

Du googlade!

Jesper Sundewall sa...

Nej, men han bodde ihop med mig på 80-talet och det var den enda låt jag sjöng när jag var 7 år gammal... Bra smak redan då.

Jonas Sundewall sa...

....ooooh, oooooh, Evelina!