måndag, april 13, 2009

Dagens intervaller

Idag blev det fartpass på Ingarö. Vi var fyra som körde i lugnt distanstempo dit och sen bombade på i 3x10 minuter. Jag var den enda som körde i korta brallor vilket jag till en början ångrade men sen kände jag mig som Tom Boonen och glömde bort kylan.

Vi avslutade med fika på ett vårpackat Nytorget. Extra packat nu när de renoverar torget. Jag tycker fler cyklister borde posera på stadens torg under vår- och sommarmånaderna. Det är så snyggt och man river ner några trånande blickar (och några skeptiska).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en bra dag!!!
pirrar så där skönt i benen nu ikväll :-)
Göran O

Anonym sa...

Jag håller med! Det är dags att vi erövrar städernas centrum och inte bara häckar på bensinstationerna i utkanten av nån håla.../Petter E