tisdag, april 14, 2009

Skulle ha tränat

Idag men total avsaknad av arbetsmoral samt moderns födelsedag har ändrat planerna. Nu kanske ni undrar hur avsaknad av arbetsmoral kan göra så att träningen blir lidande? Jo, moralen har sviktat så till den grad att jag nog måste sitta kvar på jobbet ända till 18 idag. Och sen blir det direkt till kalaset. Får se om jag kan rulla lite trainer ikväll. Vill hålla igång benen inför helgens tävling.

I morgon är det tävlingspremiär light då halva klubben ungefär åker till Vallentuna för att köra ESDUU-cupen. Det blir 25 minuter mjölksyra i GP-format.



EDIT: Bara för att förtydliga, jag tycker inte på riktigt att jobba till 18 är att jobba sent. Men jag drömmer om en mer arbetsfattig och pliktlös vardag.

2 kommentarer:

mo sa...

ÄNDA TILL 18!!

Jesper Sundewall sa...

Jag vet - visst är det chockerande! Det är annars ett obligatorium för offentliganställda att omedelbart lämna arbetsplatsen när visslan ljuder kl 17.