fredag, april 17, 2009

Resultat ESDUU

Är nu färdiga. Jag är inte ens med. Skönt! Alltså hamnade jag efter en del som jag vet aldrig gick i mål - men som är med i resultatlistan.

Det är inte alltid lätt det här med resultat från cykeltävlingar, det förstår jag. Särskilt när de arrangeras under enklare former. Men givet hur proffsigt det i övrigt var och hur mycket folk det faktiskt var där och tittade tycker jag nog att man skulle kunna haft lite bättre koll.

Hur som helst så var det en trevlig tillställning - tack för det! Och det var en bra, för att använda ett förbjudet uttryck, genomkörare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Helt rätt Jesper! Även dem som inte kom i mål fick poäng, mycket märklig.

/Gualberto

Joachimj sa...

Jag var inte heller med... Shit, där fick man för att man spurtade för några enstaka poäng!
Minns att det var samma "strul" 08, trist. Även om vi bara slåss om äran så är det ju en grundläggande förutsättning att ordningen i mål stämmer, särskilt i en serie med poäng.

Jesper Sundewall sa...

Men Jocke det är ännu coolare att vinna cupen trots en nolla på första tävlingen.