tisdag, juni 02, 2009

Hata busy dagar...

Igår var en sådan där dag då jag bara sprang runt och ojade mig. Fick ingenting gjort och hade ingen tid. Allt strulade, från banker till vaccinationstanter.

Vi förbereder flytten och var därför på UD/Sidas läkarmottagning för provtagning och vaccination. Jag fick mig en Difteri/Stelkramp- och en Tyfoidrackare av "Meta-Raket" som damen kallas för att hon vaccinerade så attans snabbt.

Sen på kvällen kom flyttbolaget och inspekterade vårt bohag som skall följa med till Tadzjikistan. Jag har känt viss oro för mina cyklar men det stillades av den cykelälskande dansken som skötte inspektionen. Han lugnade mig och förklarade att inte var det några problem att ta med några cyklar inte. Så nu får cross, mtb och racer alla följa med på turen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Very soon this web page will be famous amid all blogging
users, due to it's pleasant posts

My site; jackpot 6000 free