tisdag, juni 02, 2009

Comesso och jag

Jag brukar ibland få hör att jag ser ut som Salvatore Commesso på cykeln. Så där lite satt och osedvanligt biffig alltså. Det går ju att ta som en förolämpning, men inte jag inte. Jag har alltid kännt mig stolt över liknelsen, killen har ju trots allt vunnit två etapper på touren och blivit Italiensk Mästare inte mindre än två gånger. Så nog kan han cykla alltid.

Numer kör Commesso i kontinentalcirkusen och förra helgen blev han femma i ett lopp i Estland. Kan från bilderna konstatera att liknelsen numera är mindre smickrande, för han har lagt på sig en del.


Commesso förra veckan

Commesso när det begav sig

1 kommentar:

mo sa...

Klart att det är en komplimang, beefcake!

MEN... Se till att era likheter stannar vid bicepsmåttet, och inte att man även får se dig i linne.


Däremot vill jag påpeka att traps är det nya pecs.