tisdag, april 27, 2010

Mekanikerintervju

Många har redan skrivit om den eminenta intervjun i sju delar på Talk of Bike, så jag säger inget mer än att jag sträckläste den i morse. Intervjuer skall uppmuntras och jag gör det med ett stort TACK till mannen bakom bloggen.

Minst lika roligt var att följa Gurra Gs cykelbygge på Happymtb. Han går loss med borren på en Canyon-ram för att dra kablarna till sin Shimano Di2 invändigt. Tråden får mig att återigen inse att jag aldrig skall försöka bli bra på att meka. 1) Det är inte roligt och 2) Det finns så många som redan är så mycket bättre än vad jag någonsin skulle kunna bli.

God läsning!

2 kommentarer:

Glenn Dahl sa...

Jag bumpar mitt eget inlägg bara! Jesper, du kan väl också plita ihop något nu med de nya reglerna från SCF.
http://glenndahl.blogspot.com/2010/04/vad-tycker-ni-nu-nar-scf-andrat.html

Micke sa...

Hej, vad kul att du tyckte om intervjun. Jag gillade din i Kadens. Mer intervjuer och annat är att vänta. Kör hårt.