fredag, februari 05, 2010

Svaga knän

Jag har svaga knän idag. Eller svaga ben. Av två anledningar. Igår sprang jag igen. Jag är smått lycklig över att jag kan springa igen så jag gör det kanske lite för ofta. Men så länge det känns bra tänker jag köra på, om än med måtta. Jag vill ha en vecka till av stegrande träning för att sen kunna prova på en längre distans.

Den andra anledningen till mina svaga knän är Edward Mayas Stereo Love. Jag är svag för lite härlig Euro-Techno, Disco. Särskilt när man slänger in ett dragspel i refrängen. Spinning till den här följt av Kate Ryans Desenchantee. Bättre än så blir det inte.

2 kommentarer:

Ola sa...

Lysande låt, blir den på trainern idag... Du skall få en av mig. Stående klättring till denna är SÅÅÅÅÅ grymt!

http://www.youtube.com/watch?v=1LHGo-yydl0

JonasS sa...

Lite i lamaste lagetför min smak...