onsdag, februari 03, 2010

Gårdagens träning

Igår blev det ett lugnt pass på cirka 1.40. Jag fick hålla tillbaka min compadre som var lite väl sugen på att ta i - för jag behövde rensa benen inför dagens löprunda. Tanken är att jag idag skall springa längre än jag gjort sen början av november. 8-10 kilometer, känsla och dagsform får avgöra. Jag tror att foten håller, men nojar ändå lite - bara för att.

Det verkar för övrigt som att de flesta cyklister i Sverige resignerat inför kylan och nu antingen inte cyklar alls, cyklar inomhus eller åker skidor. Hela Faluns cykelbloggarvärld är ju en enda stor skidorgie för tillfället.

1 kommentar:

mo sa...

Kylan är det minsta problemet. Jag tycker allt kladd och stök är det värsta (förvånad?). Den här snön är ju helt outtröttlig, och jag slår nya rekord till jobbet varje dag. Snart är jag uppe i en timme om det fortsätter.