lördag, juli 12, 2008

Pa plats i Dolomiterna

Jag taenkte bara meddela att jag lever fortfarande och jag har klaettrat uppfor Stelvio och Mortirolo aen saa laenge. Jag skulle kunna vara baettre uppfor om man saeger saa, men det gaar meget gott nedfor aen saa laenge. Det blir inga foton nu och fraagan aer om det blir saa mycket bilder overhuvudtaget. Jag aer lite sysselsatt med annat aen att fotografera. Typ att overhuvudtaget komma uppfor dessa vidunderliga stigningar. Jag kanske inte ska saega det, men jag tyckte om Mortirolo. Det aer saa vackert haer. Jag tror dessutom inte att jag hade vunnit saa mycket mer paa att forsoka cykla snabbare uppfor. Jag tycker om att ha tillraeckligt kraft att orka vaenda paa huvudet daa och daa och bara njuta av utsikten och livet. For ovrigt aer det tufft och for att min kropp ska orka saa tror jag att den behover de hear skonhetsupplevelserna som jag unnar mig sjaelv.

Jag aaterkommer med mer saa smaaningom.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.