måndag, augusti 04, 2008

Skarpaste kniven i lådan...

Är i alla fall inte Ricco.

Cykelnytt idag redovisar nya uttalanden i dopningsskandalen och enligt dessa skall Ricco ha sagt

– Jag skulle betala Santuccione 700 euro för CERA-preparaten, men jag har inte betalat honom ännu och jag kommer inte göra så heller, för han hade garanterat att jag inte skulle bli upptäckt, ska Riccò har sagt.

Det är bra Ricco, stå på dig! Man skall inte betala för produkter som inte håller måttet. Hur kunde den sluge dopningsräven vara så uslig att han lurade på dig din stackare ett preparat som kunde upptäckas.

Men han sa ju.... Snyft.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ricco sa en annan bra sak till Cyclingnews, nämligen den att man borde se över dopingkontrollmetoderna eftersom han blev testad tio gånger men bara två av dessa tester gav positivt resultat.

Anonym sa...

Jag hoppas att Santuccione har känningar i den undre världen. För min del skulle jag inte bli särskilt besviken om de kom fram att Ricco plötsligt haft oturen att skada båda knäskålarna... Stöddiga arroganta kräk som dessutom inte kan göra rätt för sig har jag inte särskilt mycket till övers för.

/M