onsdag, januari 06, 2010

Okej, då kör vi igen

Tillbaks i Duschen som är vårt smeknamn på huvudstaden i Tadzjikistan. Det känns bra att vara här, särskilt som det idag var +14 istället för som i Stockholm igår - samma temperatur. Benvärmarna var ett perfekt köp.

Julen var fin tackar som frågar. Men jag hoppas över till väsentligheterna. Team Sky har lanserats och det har snackats lite om deras kläder på diverse bloggar. Jag håller dock inte med dem som hyllar deras outfit utan säger "BU". Så där skall inte ett proffslag se ut. Det ser snarare ut som ett spinninggäng som köpt likadana cyklar och skall köra vättern. Brallorna är totalt Telekom 2000 - nånting.

Det enda riktiga plusset jag kan hitta är den strikta matchningen av kläder och cykel. Men när inget av det är särskilt snyggt är det bara ett litet litet plus.

3 kommentarer:

Joachim sa...

Å jag som tyckte att en Pinarello vore nåt för dig... :-(

Roadrunner sa...

Kom igen nu, både cyklar, dräkter och bilar är skitsnygga! :-)

Jesper Sundewall sa...

Peter - jag vet att du tycker det. Och jag försökte hålla med, men det gick inte.. ;)