fredag, november 27, 2009

Förmiddagstur

Vaknade till mulen himmel, men väntade ut det och fick så småningom sol. Tog en tur efter ny väg som ledde - surprise surprise - upp i bergen. Lugnt och fint klättrade jag, det var dags för någon slags återhämtningspass idag. Jag har ju läst Cyclist Training Bible och kommit fram till att jag nog var för dålig på att vila i våras. Ganska många "dont's" och "common mistakes" som nämns i boken prickade jag in då. Så nu tränar jag lättare och sover mer. Och äter mindre. Fan vad bra jag kommer bli.

Ööööh. Fint?


2 kommentarer:

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra

Anonym sa...

Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

- David