lördag, juli 31, 2010

Frilufsarn

Nu blir det lite bloggtorka ett tag. Familjen är på besök under dessa mina sista veckor i Dusjanbe. Vi skall bland annat åka till Fann Mountains för fyra dagar av hajkande. Det är alltså höghöjdsträning på hög (hö hö) nivå. Två pass runt 4000 meter skall forceras vilket bör dra upp mitt blodvärde med minst 5%. Det kommer väl till pass på Svanesund som inleds med ett "bergstempo".

Så inte mycket att berätta. Lite träning här lite träning där. Nu blir det en vecka eller så av alternativ träning och vackra vyer. Sen tillbaka till cykeln och mina sista dagar i Tadzjikistan. 18 augusti går flyttlasset till Sverige. Hur bra vi än har det skall jag erkänna att jag längtar hem.

1 kommentar:

JL sa...

Hur bra vi än har det ska jag erkänna att du saknas. Lite.
;)