fredag, januari 18, 2008

Vissa räkningar är roligare att få än andra

Vecka 11 går avresan till Italien med Cykeltours, samma researrangör som jag åkte med i höstas. Just nu är det knappt 90 personer som ska ta sig ned till Italien på olika sätt och den här gången har jag valt att flyga. Jag kommer ändå att skramla ner till Medelhavet med buss senare under året. Kul att vi blir så många! Redan nu vet jag att jag inte kommer lära mig namnet på alla, men det spelar inte så stor roll, för det kommer att bli så bra. Cyklar. Berg. Cyklister. Kaffe. Alltså, nedräkningen har faktiskt startat.

Söndagen veckan efter ankomst åker majoriteten av cyklisterna hem, medan en liten, lycklig skara ska stanna en vecka till. Ni ju kan roa er med att gissa vilken delmängd jag tillhör. Inte ens två månader kvar till avresa!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har fått en lika dan! Oj vad snart och vad kul det ska bli!

Anette Kiss sa...

Livskvalitet :-D

Barbotto, Carpegna, Pugliano, San Marino, Ventoso.

Anonym sa...

Hej Anette, jag har också börjat nedräkningen. Bara 7 veckor kvar på lördag:) Ska bli så skönt, att komma iväg, drömmer mig bort varje dag...

/John

Anette Kiss sa...

Å du John - Det blir en lååång sejour nere i CykelItalien för vissa av oss, eller hur? Lyckosuck, det här kommer att bli så bra, så bra...

Anonym sa...

Hej, visst blir det så:) Ska bli riktigt avkopplande, samtidigt suverän träning. Ha det bra!