torsdag, januari 10, 2008

Lite smått och gott

Hm, jo, ja, jag ska tillbaka till jobbet imorgon, men det vore ju synd om jag inte delade med mig av en del som jag har hittat de timmar som jag inte sov. För övrigt kan jag möjligen ha täckt januaris sömnkvot redan.

Först ut en länk som inte är helt ny på Youtube, men det gör den ju inte sämre. Genom uppoffringar och smärta når man seger. För mig personligen innebär cykling inte just detta, för det är inte segrar och framgång i sig som är mitt stora mål utan upplevelsen. Det för med sig att jag inte lider mig igenom något för att först sedan nå målet. Jag befinner mig redan vid och i det, vare sig jag lider för tillfället eller ej. Hur som helst tycker jag om videon. Den är bra klippt med bra musikval.



Sedan har vi en blogg belgiumkneewarmers där författaren lägger upp långa, välskrivna inlägg om allt möjligt intressant. Det verkar vara en levande blogg med många kommentarer till varje inlägg. Läs till exempel Code of the Road. Mycket nöje.

För de som saknar crosscupen så har cyclofile en del mysiga klipp. Ett smakprov följer.



Jag vill att det ska vara varmt och ljust, jag vill vara frisk och i form och jag vill ut nuuuuu!!!

Jag har ju varit på en och annan sida till, men det är bara att börja någonstans och länkas vidare. Sedan kan man fortsätta att klicka sig vidare och vidare och vidare... om man har tiden till det.

Inga kommentarer: