lördag, januari 12, 2008

Pimp my wheels

Nu har jag fått mina nya hjul. Var och hämtade dem igår. Han som sålde dem hade fått hjulen med sin nya Cannondale Super Six, men tyckte inte de dög. Ville ha sina Zipp 404 istället. Varför välja tänker jag? Don efter person heter det ju och hjul efter före och humör.

På hjulen satt ett par Vittoria Diamond - vita. Jävligt snyggt. Inte världens bästa bild i mörkret, men förhoppningsvis får ni en ide om hur det ser ut. Vitt är det nya svart var det någon som skrev i slutet av förra året - och jag kan bara hålla med.


I morgon skall de testas på Bosöns "velodrom". Intervaller med ECI-gänget står på programmet. Det kommer köras hårt som fan tror jag.

2 kommentarer:

Anette Kiss sa...

Mycket snyggt Jesper. Fast jag ser att du går ut hårt och bryter koden "No white bar tape before Memorial Day or after Labor Day [...] in an effort to protect my mind's snapshot of summer racing, the white is reserved for the warm months."

Ursäkta, men intensiv surfning har satt sina spår. Du är ett föreföme för oss andra med din shopping.

Jesper Sundewall sa...

Tur att du skall tillbaka till jobbet då...

Jag borde börja ha handskar på mig när jag rör vid min cykel eftersom jag har en tendens att sätta oljefläckar på styrlindan...