torsdag, maj 01, 2008

Avklarat och succe!

Vårklassikern är körd. Lagom till start byttes de regntunga molnen mot blå himmel och strålande sol. De oroligaste av minner sprack upp i leenden.

110 startande cirka. Snabbast runt (även om det nu är ett motionslopp) var Fredrik från Valhall.

ECI körde snabbt, hårt och vansinnigt snyggt. Likaså gjorde brudarna från Fredrikshof. Kolla bilderna bara, det är så vackert. Massor av bilder hittar du via cresendovelo.se

Tack alla som var där - det var grymt skoj.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Sur, sur sur... var jag under hela andra varvet. Vi var 9 i utbrytningnen och Valhallkillarna hetsade hårt för att hålla ett högt tempo. Jag svor för mig själv att det här är f-n inte roligt, efter det här lägger jag ner mina tävlingsambitioner och fortsätter motionscykla istället.
Glad, glad, glad är jag efteråt för att jag ändå inte vek ner mig och bara tog stryk av två killar förutom ECI och de tre Valhall killarna, trots att jag fick jaga ikapp solo efter en vurpa framför mig några km före mål.
Sur, sur, sur blir man (precis som du redan konstaterat)ändå när man inser hur långt efter man är somliga... ;-) /Kaspar

Jesper Sundewall sa...

Strongt kört! Jag är imponerad av hur många som kunde hålla högt tempo. Dieselloken från ECI är inte lätta att hänga med - men det klarade ju inte ens alla från ECI!