torsdag, maj 22, 2008

Cykelväska (forts)

Inköp av ny cykelväska drar allt närmare. Hämtade precis ned min från vinden inför morgondagens Washingtonresa. Den är sliten...

Det är verkligen ingen kul utgift att ta, även om det är i det ädlaste av syften. Mest trist är det för att jag är så rädd att få tag på skit igen. Som går sönder snabbt som ögat. Som inte håller måttet. Som är B:ig.

Tycker att en person som reser så mycket som jag borde vara sponsrad. Jag menar jag kan testa vad väskan går för. Hur många interkontinentalresor klarar den innan den faller i bitar? Hur många trappsteg kan den välta nerför utan att gå upp? Dessa är några av resandets viktiga frågor.

Så vem vill sponsra mig med en cykelväska?

På lördag kör jag Bikejam i Baltimore. I USA:s motsvarighet till H30-klassen. 400 dollars i första pris - fy fan vad jag skall cykla

Inga kommentarer: