tisdag, maj 15, 2007

Mer träning (VIDEO)


Jag har nu gett mig på att träna med Fredrikshofs tävlingsgrupp. Upplägget är seriöst värre med ett träningsschema fastlagt för hela säsongen. Idag stod utbrytningar och lagtempo på schemat och vi var en grupp på åtta som tog oss an uppgiften. Min egen insats kan sammanfattas som sliten och klumpig. Sliten från i söndags och varken ben eller puls hängde med som sig bör. Klumpig för att jag av någon outgrundlig anledning ännu inte lärt mig att det gör ont, jätteont, i benen att släppa rullen några meter när det går i +40 km/h. Särskilt i hård kantvind.

I vanlig ordning kunde jag inte låta bli att ta med mig kameran. Filmade och fotade mest när vi snackade och värmde upp/ner. Under hårdkörningen var det inte direkt aktuellt.

Enjoy


Inga kommentarer: