måndag, maj 14, 2007

Bilder av cykellycka

Jag var lite pipig för ett tag sedan. Då låg min träning nere helt och hållet och sedan såg den ut så här ett tag. Nu är det annorlunda, för jag är ute på vägarna igen och det är helt underbart.





Förra helgen lyckades jag peta in 10 timmar cykling under helgen och med solen och värmen började jobbet på att fixa en fin cykelbränna med tillhörande skarpa ränder mellan huden som är utsatt för sol och den som inte är det.








På lördagen var det egentligen meningen att vi skulle ge oss ut i runt tre timmar, men efter 2 timmar ändrade vi snabbt det beslutet och det slutade så här.








På söndagen gav jag mig iväg själv strax efter 6 på morgonen och jag hade i princip världen för mig själv ett litet tag. Jag körde sedan mitt andra motionslopp någonsin (det lär bli fler), FIK-trampen med väldigt trevligt sällskap. Lite av en komplett cykelhelg alltså.










Denna helgen var ännu bättre. Träningsläger på Österlen och det var så bra! Efter ett litet missöde med transporten som löste sig snabbt (jag överlåter åt någon annan att berätta det) hamnade vi i Andrarum. Vi bodde på ett ställe som jag varmt rekommenderar alla, vare sig ni är cyklister eller ej – Jägarmästarbostället. Titta och njut av bilderna. Så här vackert kan livet vara. Cykling, härliga personer, en vacker omgivning och god mat och dryck – en suverän kombination.




Inga kommentarer: