måndag, mars 10, 2008

Störning i upptakten

Kom hem igår och har nu halsont. Är det Sveriges fel?

Bakgrund. Mellanlandade i London och stannade hos en kompis över natten. Han sa: Nu blir du garanterat förkyld. Jag svarade: Nej då, jag är en immunulogisk gigant - förkylningar biter inte på mig.

Det tog 12 timmar efter hemkomst innan första svedan i halsen infann sig. Det slutade med två ibuprofen klockan 04.37 för att överhuvudtaget kunna sova vidare.

Nåja, bättre nu än nästa vecka då jag är i Dallas. Det snöade för övrigt i Dallas igår. Inte ok.

2 kommentarer:

Anette Kiss sa...

Frågan är om inte ASO & UCI som ligger bakom en del disharmoni i världen också kan få skulden för din infektion.

Krya på dig.

Jesper Sundewall sa...

Tack för omtanken. Jag har inte tid, eller framför allt lust, att vara snuvig. Men du om någon vet ju en del om det där med sega infektioner...