torsdag, mars 13, 2008

Riktigt vårfin

Spana efter det här i veteranklungan.





5 kommentarer:

Anette Kiss sa...

Yep. Mycket snygg klubbdräkt. Tål att sägas några gånger till tror jag bestämt.

Anonym sa...

Stilren dräkt - den blir nog bra! Och nu när du gjort dig besväret att filma finns det ett ypperligt tillfälle att analysera trampteknik bl.a. Underskatta inte möjligheten att studera de filmer man har på sig själv... Det kan ge mer än man anar!

Johan sa...

Du har stavat fel i länken till veteranklungan =)

Jesper Sundewall sa...

Sorry Johan... Fixat nu.

Angående filmning - helt rätt. Noterade att jag kunde flytta ner styret en del och andra har påpekat att jag kan krypa ihop lite mer. Skall ägna säsongen åt optimering (istf att träna benen...)

Anonym sa...

Jisses vad fin! Och musiken kunde inte valts med mer finess. Mycket bra film.

Jag längtar tills även jag iklär mig CV-dräkten och sitter på cykeln i 23 plusgrader.