måndag, mars 16, 2009

Dagens Intervaller

Blev ett pass på gymmet idag för det hinns inte med träning hemma. Ville pusha på lite efter gårdagens vilodag så jag körde 30x30/60 på 430 watt. Alltså 10 fler än vanligt. Och visst blev det lite jobbigare, men inte så mycket jobbigare som jag hade trott. Kanske dags att börja pusha gränsen lite längre...

Sen körde jag lite magövningar och chins och sånt. Snart klarar jag 3x10 på chins tror jag, det var några år sen, eller ganska många år sen, jag senast gjorde det.

I veckan är det dags för Hammarötest #3. Tror jag skall filma spektaklet. Både för att jag och ni skall få se hur trött jag är.

Veckans plan är

Måndag: Som ovan
Tisdag: Lugn cykling
Onsdag: Hammarö Maxtest
Torsdag: 8,7,6,5,4 x 2
Fredag: 30/60
Lördag: Vila
Söndag: Bosön

Nästa vecka blir det lugnt må-to för att ladda inför Mallorca.

Inga kommentarer: