fredag, november 23, 2007

400 mil - 2007

Fortfarande lyckligt ointresserad över hur långt jag egentligen hade cyklat under året. Under den här dagen, 10 juni, hann jag med flera slags turer. Först startade jag med den årliga rundan till Leos gatukök med klubben (CK Lunedi) vars hemsida bilden är hämtad från. Visst är det en snygg klubbdräkt. Efter ett tag tackade Simon och jag för oss. Vi skulle möta upp med den för dagen lite morgontrötta Jonas, som inte orkade med att stiga upp till Lunedirundan. Simon och jag begav oss alltså till Veberöd där vi sammanstrålade med Jonas innan vi fikade och begav oss av hemåt igen. Slutligen avslutade jag min cykeldag med att åka fram och tillbaka till Bjärred för att få lite mekhjälp av den gode Ola, som har hjälpt mig mycket med min cykel och som fortfarande utbildar mig i dylika ting.

Inga kommentarer: