måndag, november 19, 2007

300 mil - 2007


Stämpel nummer 2 i SCF Motions kampanj Cykel 42 var Vänern Runt och andra dagen på den trevliga upplevelsen var jag fortfarande omedveten om att jag passerade 100-milsgränser. Efter en lite mulen start bjöd lördagen 26 maj på strålande sol och gissa vem det är ni ser i täten av klungan en bit framför de andra, som bara inte kunde hålla sig utan var tvungen att trampa på lite. Minsann om det inte är en liten suddig version av mig. Vi har publicerat fler inlägg från Vänern Runt under maj och juli månad i år och man kan i bildarkivet bland annat hitta bilden som Jonas hade som bakgrundsbild på sin dator ett tag. Bilden från slutet av dag tre, när han ses hjälpa mig uppför en backe. Bara för att inte orsaka några missförstånd - Även Jeppemuppen hjälpte till med denna ädla syssla, även om det inte blev dokumenterat och jag tycker ändå att det är rätt okay att hålla ett snitt på 30, när man inte helt och hållet orkar uppför vissa backar själv.

Inga kommentarer: