torsdag, november 29, 2007

Kontaktnät

Med risk för att verka hysteriskt entusiastisk, så... Det finns så oerhört många trevliga cyklister! Jag har ju inte verkat i denna subkultur så länge, men visst är det så att cyklister är ovanligt trevliga? En följdfråga kan ju vara om det beror på att jag är lycklig i det här sammanhanget och därför tenderar att se världen i rosa eller om det beror på att alla andra är lyckliga och därför helt naturligt visar sig från sin bästa sida eller är det en växelverkan mellan dessa båda faktorer? Vet ni vad? Det struntar jag i, för visst är det så att cyklister är ovanligt trevliga. Yep, på cykelmuppar.se är det numera en vedertagen sanning att cyklister överlag är ovanligt trevliga och bra på alla sätt och vis.

Kom precis på att det per definition inbegriper mig med och då är jag också ovanligt trevlig. Det känns skönt att kunna konstatera det ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart man är trevlig! Ibland i alla fall :-)

Anonym sa...

Klart vi är trevliga, finns ingen anledning till något annat:)

Unknown sa...

Jovisst, du är jättetrevlig Anette!

Anette Kiss sa...

Grabbar, inte bara trevliga utan överlag ovanligt trevliga.

Tack Mats :-)

Måste rusa. Distanspass på gång.