söndag, november 18, 2007

Sammanfattning cykelmässan

Det blev en bra dag fast jag inte hann med hela mässan och då kan jag säga att det var ingen större mässa. Det fanns så många att prata med och så mycket att lyfta och känna på, så jag blev helt enkelt ineffektiv vad det gäller att besöka alla montrar. Var målet däremot att ha en härlig dag, snacka strunt, prata cykellycka, krama cykelmuppar och smaka på de omtalade och goda kanelbullarna i cykelklubben.se’s monter. Ja, då uppfyllde jag det med råge.Denna drift att lyfta på allting, att känna på ytan och undersöka materialet - oemotståndligt.
Det var i och för sig några saker som jag kom på att missade att göra som jag egentligen skulle ha gjort. Jag kunde därför ha dragit ner lite på lunchtiden och varit lite mer aggressiv vad det gäller att täcka mässan, men å andra sidan så hade mässan inte varit det den blev för mig om det inte varit för alla cykelmuppar där och det gäller att vårda sina cykelrelationer. Hur skulle jag kunna dra ner på tiden i cykelklubben.se-montern när jag hamnade i deras soffa för att dricka kaffe,äta bulle och mysa, då jag möttes av dessa charmiga cyklister? Fram för fler sociala forum åt oss cyklister. Det är bra det!

Inga kommentarer: