söndag, november 04, 2007

100 mil - 2007

Man kan ha lite roligt med en träningsdagbok och ett bildarkiv. Jag minns den här dagen 24 mars, då det var strålande väder och sommarcyklar hade börjat dyka upp här och var på vägarna. Bland annat var det årspremiär för Olas Opera. Jag minns också att jag fick en detaljerad beskrivning av energibullen som han hade gjort och att vi diskuterade att återhämtningsdrycken han hade i ena flaskan matchade sommarcykeln. Vid den här tiden hade jag ingen aning om sträckor hit och dit eftersom jag mest brydde mig om antalet timmar då. Alltså var jag lyckligt ovetande om att jag hade passerat 100 mil för året. Vi var 7 personer som cyklade tillsammans lördag 24 mars och det var rätt så blåsigt. Kommentaren i min träningsdagbok var bland annat, "Pigg, men inget pulszon 2-pass precis".

Inga kommentarer: