tisdag, maj 19, 2009

Sargade ben

Jag sprang igår. Det var inte tänkt så men så blev det. 50 minuter, vad kan det ha varit 10-11 kilometer. Det var länge sedan jag sprang och det märktes. Blev inte så trött, men fick ont i benen. Och ont har jag också idag.

Så därför gick jag på pulsspinning nu på lunchen. Kände att benen måste rensas om jag skall orka ta mig runt Valhalls fartpass ikväll. Märklig känsla att vara på ett spinningpass och inte ta i allt vad jag kan. Att se människor runtomkring mig vara mycket mycket tröttare än jag själv. Inte ett dugg roligt, men benen känns bättre. Kanske kan jag överleva aftonen.

2 kommentarer:

Roadrunner sa...

Jag missar tyvärr kvällens fartfest så du får lägga in en attack åt mig. Ska prova på din benslakt i form av löpning imorgon tänkte jag, enda chansen att hinna träna lite just nu.

Backintervaller ngra gånger upp och er för Tullingeberg innan frukost blir "fint" :-/

Jesper Sundewall sa...

Skall se vad jag kan göra. Jag har just nu problem att över huvud taget ställa mig upp...

Så mycket träning - så lite tid.