tisdag, september 11, 2007

Lyxliv för livsnjutare

Vad ska jag säga? Frankrike i somras var ju helt fantastiskt och visst skulle jag kunna vara nöjd med det, men så fick jag tips om Italienresan och den verkade vara så väldigt bra. Inte kunde jag väl avstå från den? För att jag inte ska behöva vänta så länge på den så passar jag på att åka på en träningshelg för motionärer med cykelklubben.se. Sedan har vi den gångna helgen. Ni vet när man kör distanspass och börjar bli så där vansinnigt hungrig att precis allt smakar bra, då stannade ju inte vi var som helt utan vid Brummers krog och det är ett ställe som jag verkligen kan rekommendera - mycket god mat, mysig miljö och väldigt charmig personal. Det stora leendet infann sig. Att lugn och fin konceptet verkar ha fungerat och att jag faktiskt orkar lite mer nu igen, känns också meget fint. Jag känner mig mycket privilegierad just nu. Livet är gott.

Inga kommentarer: