söndag, juli 19, 2009

Tillfällig hicka

Såg att jag efter förrgårdagens etapp halkat ner på en intern 3:e plats. Högst tillfälligt. Jag menar poängen är inte uppe för gårdagen, men i och med att Ivanonv vann, och jag tror jag är ensam om att ha honom i mitt lag, så borde ordningen vara återställd.

Idag blev det äntligen lite hederlig attack-i-berget-cykling. Contador verkar helt överlägsen i år. Armstrong kommer bara bli sämre vad det lider och han skall nog vara glad om han är topp fem när vi kommer till Paris. Det är i alla fall min analys.

Skitväder här i Blekinge. Stod redo att hoppa i tajtsen men dröjde mig kvar. Och i takt med att jag väntade så tilltog regnet. Nu stannar jag nog inne istället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att du inte är o tävlar i Skåne, bara ett stenkast från Blekinge, denna och nästa helg?
/Petter

Jesper Sundewall sa...

Jag vet - borde nästan - men ändå inte. Formen är dålig, tror jag, för jag har knappt rört cykeln de senaste veckorna. Stabilt kört själv!