lördag, juli 04, 2009

Nu när det är VSM

Så blir jag tävlingssugen. Har dock inte rört cykeln på en vecka nu vilket har varit skönt. Tävlingarna som återstår innan jag flyttar österut är få, och jag vet inte om någon egentligen passar in med mitt schema. Kanske någon träninstävling, SMACK-serie eller liknande, men det blir nog allt.

När jag landat därborta så skall jag fundera på vad nästa träningsmål skall vara. Jag har gått i tankar om att springa mer, kanske träna triathlon eller så bara cykla en massa och sen vara bättre än någonsin när vi flyttar hem. Jag får se.

Helt klart är dock att jag under nästa års Sverigesemester, för en sådan blir det, så kommer jag försöka tajma lite tävlingar. Sollerön och Veteran-SM vore båda kul. Men det gäller ju att det fungerar med semestrar och så. Det får ge sig allteftersom.

Inga kommentarer: