onsdag, juli 08, 2009

Är det bara jag eller?

Är det bara jag eller har Cyclingnews.com liverapportering tappat i kvalite. De kläcker fortfarande ur sig lite härliga dräpare till kommentarer, men skärpan är inte där. Idag hade de noll koll på avstånden mellan grupperna. När jag läste resultaten visade det sig att det hade gått ihop, men det fattade man inte på rapporterna. Och på lagtempot hade de stora svårigheter att hålla reda på vilket lag som körde hur. Men det kanske var producentens fel. Produktionen kring lagtempon har jag bitchat loss kring tidigare.

Sen håller jag inte med Vacchi och Adamsson om att lagtempon skall bort. Jag tycker det är coolt. Visst, det blir utslagsgivande. Men vad är det som säger att inte fler lag skulle kunna köra fort.

Lagtempo är snyggt och spektakulärt. Och med bättre produktion skulle det kunna bli riktigt riktigt ballt att titta på.

Inga kommentarer: