måndag, juli 06, 2009

Frustration

Följde Veteran SM för H35 via SMS uppdatering igår. Oerhört frustrerande. G skickade förtjänstfullt uppdateringar som "Fältet samlat, alla sitter med fint" och "J loss tillsammans med Valhallare, ca 20 sek före klungan". Och så vidare.

Jag satt hemma och tänkte Kör, Attackera, Vinn. Varför gööööör dom inget. Ni kanske vet? Sådär som lopp kan kännas när man inte är med själv. Det är så enkelt att vinna i tanken. Bara att tajma den perfekta attacken med guld-ben och sen hålla hela vägen in i mål. Jag har gjort det massvis av gånger själv. Attackerat, gått ifrån, hållit hela vägen till mål. Publikens jubel.

Nu gick det inte riktigt så. J blev iaf bäst i klungspurten och tog en 11e plats. Om två år är jag H35, då vet jag precis hur jag skall göra.

Inga kommentarer: