onsdag, april 11, 2007

Lite om mycket... eller lite

Vi är inte de enda cykelmupparna i sverige. Vi har allierade runt om i landet! På tjuvlyssnat.se hittade jag tydliga indikationer på detta. Om ni inte tycker att den upprörda cykelhandlarens ord övertygar er så läs kommentarerna. Mycket underhållande!


Den här bilden på Carlos Sastre har inget med något som skrivits i detta inlägg att göra. Det gör inget! Jag gillar cykelbilder!






Idag har mina vevlagerhylsor skickats från Tyskland! Äntligen! Kanske kan min skönhet bli klar nästa vecka. Hoppas bara att det fina vädret som utlovats till helgen håller i sig så jag verkligen kan njuta av underverket! Undrar om jag har lite osunt höga förväntningar på hur bra det ska kännas när cykeln är färdig!? Det KAN vara så!

Egentligen skulle jag ha haft min andra raka vilodag idag, men jag kunde inte hålla mig borta från cykeln när vädret var så fint. Jag var inbjuden till min farbror och hans familj på middag, så det blev att cykla dit. Måste väl erkänna att jag tog en liten omväg. Annars skulle det ha blivit alldeles på tok för kort. Nu blev det lite uppvärmning och sedan en halvtimme i pulszon fyra. Kan inte påstå att jag är helt tillfredställd men det är alltid något. Förresten måste jag vara fräsch imorgon då det är gruppträning. Stackars farbror Örjan fick skjutsa hem mig med bil efter middagen då jag hade en tid att passa. Vilken jäkla middagsgäst man är!


Inga kommentarer: