onsdag, april 18, 2007

Okynnesshopping



Jag var bara tvungen att okynnesshoppa lite medans jag väntade på de sista cykelprylarna. De blev två nya cykeltröjor och en keps. Självklart är det tröjor som känns igen från proffsklungan. Den hysteriskt gröna från Liquigas och Tom Boonens skönt Quick Step-blåa. Kepsen matchar min finaste tröja, Illes Balears! Naturligtvis var jag tvungen att fotografera lite. Jag vill ju gärna bli igenkänd när jag rullar omkring ute på vägarna! Egentligen var första prioritet när det gäller cykelkläder, att köpa en uppsättning klubbkläder. Det är fasligt vad lång tid den leveransen tar. Kan dock inte vara utan den outfiten så nu måste jag köpa de också! Himla synd!


Eventuellt ska jag våga mig på att meka lite ikväll. Detta helt utan överinseende av meckar-muppen Simon. Lite läskigt, men det ska nog gå bra. Måste bli klar innan helgen. Och frisk för den delen!

1 kommentar:

Ola sa...

Jag har åxå okynnesshoppat. Det blev en Bontrager Race XXX Lite Carbon styrstamm. Kolla in min blogg www.redhotdot.net ;-)