torsdag, september 17, 2009

Segt på bloggen...

Det är glest mellan inläggen nu. Jag har mycket att göra - på måndag disputeras det och det har varit full fart med förberedelser.

Inspiration saknas inte. Jag har massa inlägg i huvudet. Till exempel önskar jag att jag hade bättre berättarkvaliteer så jag kunde forma funderingar kring cykelpendling på ett fängslande sätt. Just cykelpendling i Stockholm har jag nämligen funderat mycket på de senaste dagarna. Antagligen eftersom jag i dagarna 3 cyklat mot pendlingstrafiken och fått en intensiv inblick i pendlarnas beteende och ansiktuttryck. Vanligtvis cyklar jag med strömmen, och då går man miste om mycket.

Prova det någon dag - cykla mot strömmen.

3 kommentarer:

Fredrikshof sa...

Jo, lite glest har det blivit. Det har nu gått så långt att jag startat en egen blogg som kompensation! http://helveteramenarknackt.blogspot.com/

Anonym sa...

Det finns ju 3 andra muppar! /Petter

Anette Kiss sa...

Och så möjligheten att gästblogga Petter ;-)