fredag, oktober 26, 2007

Det var på tiden

Alltså en fotpump ska varje cyklist ha eller hur? Alterantivt kan man bo väldigt nära en tålmodig cykelmupp som gärna lånar ut sin fotpump, samtidigt som man har en hyfsad rampump själv. Det är ingen ultimat lösning och tack Jonas för att du snällt har lånat ut din variant med det där trähandtaget som jag gillar.

Det blir snart ändring och bättring, för nu har jag beställt pumparnas pump, en Airbase Rennkompressor Pro fotpump med manometer och det känns bra. Den finns till ett bra pris på Bikebuster.com just nu.

Det är inte jubileumsvarianten, men likväl har jag en känsla av att jag kommer att vara nöjd med den.

2 kommentarer:

Jesper Sundewall sa...

Men Anette, pumparnas pump ar faktiskt en SKS Rennkompressor... Men din ar sakert bade bra och fin den ocksa.

Anette Kiss sa...

Ojdå, ursäkta mig. Vital textinformation saknas tydligen, men jag trodde att det var underförstått. Kan du inte pumpmodellerna på dina 5 fingrar? Känner du inte igen alla via foto?

SKS Airbase Rennkompressor Pro fotpump med manometer (Std)

Bättre så?