lördag, oktober 27, 2007

Mer shopping

Det finns många floskler här i världen. På företaget där jag jobbar hör vi faktiskt vad vi säger till varandra och det talar vi glatt om. "Jag hör vad du säger." Efter det kan man mer eller mindre högaktningsfullt nonchalera budskapet eller missförstå det för all del. Förhoppningsvis når man konsensus och då kan man agera på budskapet.

Jeppe sa "Proffsklader is da shit Anette". Jag hör vad han säger och väljer att ta det till mig. Konsensus i teamet och då är det lika bra att jag agerar på budskapet också eller hur?

För att belöna mig för att jag har kommit till den här insikten skulle jag kunna komplettera min fina jacka med...
Sedan skulle jag kunna fira min påskresa till Italien med...
För att inte glömma att jag faktiskt måste fira beslutet att delta i Nove Colli 2008 och varför inte då med...
För övrigt borde jag komplettera mitt Liquigasställ med...

Inga kommentarer: