torsdag, oktober 18, 2007

Hej alla underbara cyklemuppar som var med på resan i Italien

Det här var en underbar upplevelse och jag kommer att skriva en del om det. Tyvärr har jag ju råkat ut för ett missöde och förlorat alla mina bilder från Italien, så därför kommer jag glatt att använda mig av dem som ni skickar till mig. Är det så att ni inte vill att jag använder någon speciell bild så låt mig veta det.

Jag saknar er redan. Puss, puss.

Jag avslutar med samma citat som jag använde mig av när jag kom tillbaka från Frankrikeresan i somras.

This return to civilian life, this end of the adventure, was a melancholy moment. It was the way you feel when you reach the end of a novel you have loved, when you can hardly bear to be parted from its world and be landed back in you own quotidian reality.”

- Matt Seaton

Inga kommentarer: