tisdag, oktober 16, 2007

Packar

Note to self - Bra grejer att ha med sig till Zambia:

Fick ett mail som sa: se till att du har med dig ALLT för att "keep you going while you are here". Den enda effekten det fick på mig var att jag borde ta med reserv-ALLT. Men det går ju inte. Så jag gjorde en lista på lite viktiga saker.

6 däck (nej, de är inte alla till mig)
12 slangar
däckavtagare
pump
pedalnyckel
lite övriga verktyg
skor (glöm för fan inte)

extra spurtklossar?
olja?
extra vajrar?
extra kedja?

Ok, det kommer bli noja som fan i morgon. Och garanterad övervikt när jag checkar in. Mitt silverkort på BA har också slutat gälla så nu blir det till att sätta in charmoffensiven. Hyser lite mer hopp då British Airways incheckningspersonal brukar vara mångt mycket trevligare än SAS i alla fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

...och så ett par extra Zipphjul så klart