onsdag, juni 18, 2008

Dubbelbokat igen

Det är väldigt, väldigt synd. Jag vill verkligen vara med på båda arrangemangen. Vilka arrangemang då?

Jo, jag var ju med på Klitterbylägret med cykelklubben.se i höstas och tyckte så bra om det att jag direkt bestämde mig för att vara med på det som redan då planerades till våren -08. M-hm, det gick ju bra - eller? Det kom visst en resa till Italien emellan.

Nej, istället skulle jag igen koncentrera mig på höstlägret, för det var klart då att ett sådant ska arrangeras.

Så händer det igen. Det krockar med en cykelresa (till Cinque Terre med CykelTours).

Alltså jag vill verkligen vara med på Klitterbylägret också, men det tävlar med ett ställe varifrån jag fick följande utdrag i ett sms:

[...] det här slår allt! Den perfekta cyklingen."

Det må vara sant eller falskt, men det lär ju vara alldeles, alldeles underbart...

Inga kommentarer: