torsdag, februari 21, 2008

Lite nyheter

Det har varit tyst från mig då jag rännt runt i Zambia i jakt på data för mitt avhandlingsprojekt. Det har blivit en del cykling, men jag har också kompenserat med löpning när jag inte haft Mr. Carbono med mig.

Hade tidigare i veckan en incident med immigrationsmyndigheterna här i Zambia, nu är dock allt löst. Jag har rest in i landet på fel typ av visum – och det kan jag inte bestrida. Det hela löstes efter att jag snällt betalat böter (officiellt) och gett konstaplarna en fet februaribonus (mindre officiellt).

Ryktas för övrigt om att CK Crescendo Velos kläder skall komma vecka 10...

Sen har jag hittat ett GP i Dallas den 18 mars, perfekt lagom till vi har kommit dit och kommit över den värsta jet-lagen. Jag är välkommen att delta fick jag besked om mailledes igår. Förutsatt att SCF levererar min inplastade licens i tid!

Inga kommentarer: