måndag, september 03, 2007

B - Bianchi

Jag hade redan en bild föreberedd. En fin vårbild på en fin silverfärgad Bianchi i den ljusa grönskan, när jag ändrade mig. Bianchin ska ju vara celestefärgad och jag byter från racer till Bianchi Milano. Anledning till det är att Jeppe tydligen har en sweet spot för just denna glidarhoj. Han var inne på en blogg och lämnade lite spår efter sig, som såg ut som följer:

”Vad fan - blir grymt avundsjuk. Var på vippen nära att köpa en Bianchi Milano när de kom 2000 men hade int råd då jag var fattig student. Sen försvann de från svenska marknaden men nån gång per år har jag kollat in möjligheterna att köpa en från USA. Dock aldrig kommit till skott. Den är meget fin och komforten är superb. Underbart Celestevacker är den ju också. Oj oj, vill du sälja den - säg till!”

Någon dag efter skickar jag den här bilden till honom. Två samtidigt! Det som saknas nu är bara att jag får tag i en före honom, eller nå’t...

Inga kommentarer: