torsdag, september 09, 2010

Till salu! En hal tempocykel

Nu säljer jag min tempocykel. Det du får är:

Columbus Crono Temporam i kolfiber
Campagnolo Centaur/Chorus (vevparti) mix
Vision aerobar
T2+ Cobra Kolfiber aerobåge
Pro-Lite Diskhjul (med nytt continental podium däck)
Pro-Lite Vicenza framhjul (med vittoria crono däck)
Selle Italia T1 temposadel

Säljes utan pedaler

Cykeln är mycket sparsamt använd, mest på tävling - och inte ens så många sådana. Så skicket är lysande bra.

Snygga features som invändig kabeldragning och inbyggd sadelstolpe.

Storlek: Small. Jag är 170 cm lång och den passar nog dig som är 168-175 cm ungefär (kanske lite längre)

Här har du en riktigt snygg och schysst tempocykel för den som vill testa sin förmåga i disciplinen men inte vill behöva sälja huset för att ha råd.

Jag tänker mig 21.000 kronor alt. bästa bud.

Ring på 0707-172120 eller maila till jsundewall(at)gmail.com






Inga kommentarer: